5 kroków do stworzenia upragnionego wizerunku – praktyka

budowanie wizerunku firmy

Dziś wpis z gatunku: łatwy, prosty i przyjemny.

W poprzednim poście pokazałem Wam samą ideę tworzenia profesjonalnego wizerunku. Dziś pora na to, z czym szkoły mają wielki problem czyli wprowadzenie teorii w praktykę.

Pokażę Wam 5 kroków na stworzenie upragnionego wizerunku osoby lub marki.

Wystarczy przeczytać, przemyśleć, zaplanować i zrobić.

Bułka z masłem, nie?:)

»»»

Jako, że wszyscy mamy świąteczne przygotowania, ostatnie zakupy, porządki i tego typu sprawy więc przechodzę od razu do sedna.

5 kroków na stworzenie upragnionego wizerunku:

  • Weź kartkę papieru i napisz jaką branżę reprezentujesz oraz jaki wizerunek chcesz zaprezentować szerszej publiczności.
  • Pomyśl jakie cechy, przedmioty, zachowania, osoby czy symbole kształtują taki wizerunek.
  • Zaprojektuj przekaz promocyjny, w którym obok lub w tle twojej firmy lub osoby umieścisz elementy z punktu nr 2.
  • Gdy masz już gotowy przekaz, pokaż go niewielkiej grupie znajomych lub potencjalnych klientów i przeprowadź małe badania marketingowe.

Sprawdź czy twój przekaz rzeczywiście prezentuje Ciebie lub twoją firmę w upragnionym świetle. Jeśli wyniki są niesatysfakcjonujące, popraw przekaz opierając się na wnioskach z badania.

  • Gdy efekt jest zgodny z Twoimi celami zaprezentuj przekaz szerszej publiczności.

Przykład:

Na początku chciałem stworzyć przykład wymyślonej firmy X sprzedającej produkt Y i pokazać Wam jak to działa. Tylko po co jeśli najlepszy przykład to ten uszyty na miarę, a więc indywidualnie dopasowany do waszej sytuacji i celu?

Napiszcie mi więc w komentarzu kim jesteście, czym się zajmujecie i jaki wizerunek chcecie pokazać na zewnątrz. Ja w ramach prezentu świątecznego każdemu z Was doradzę jak to zrobić w praktyce. Korzystajcie!:)

»»»

PS. Przesyłam Wam drodzy Czytelnicy serdeczne życzenia zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. W rodzinnej atmosferze odpocznijcie od codziennego zgiełku i nabierzcie energii na kolejne wyzwania.

Od lat jestem pasjonatem nowoczesnego marketingu głoszącego zasadę „klient nasz partner” opartą na wzajemnym szacunku, uczciwej współpracy i „proponowaniu jakościowego produktu”, a nie jego wciskaniu na siłę. Jeśli czujesz, że przydałaby Ci się moja pomoc zajrzyj do działu doradztwo marketingowe.

Jeden komentarz

  1. Niestety, ale większość “Specjalistów” po prostu piszę o sobie. Nie myśli o tym, “Co pomyśli o mnie klient, jeśli przeczyta ten tekst”? Najczęściej czytamy o tym, że ktoś jest “najlepszy, najtańszy…”. Dlaczego nie kompetentny, kreatywny, elastyczny? Dlaczego koniecznie “Naj”? I dlaczego wymieniamy wyłącznie najbardziej znane (a zarazem przynudzające…) cechy? Ja tworząc stronę na temat firmy bądź osoby, skupiłabym się na tych zaletach charakteru, o których jeszcze nikt nie słyszał! Oraz które są niezbędne (w oczach klientów) w tym zawodzie, w tej branży.
    lena ostatnio opublikował/a.Jak oszczędzać na kosmetykach?My Profile

Odpowiedz na lena Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera