Tak się robi dobre reklamy
Ludzie bardzo często potrafią komplikować proste sprawy. Zupełnie niepotrzebne.
Widać to w polityce, ekonomii, edukacji czy w samym marketingu.
Tymczasem dobry przekaz powinien być:
Jasny > Prosty > Konkretny
Restauracja “Akim” zrobiła taki przekaz.
Zobaczcie.
Zdanie na końcu w tłumaczeniu: “Dziękujemy, że traktujecie nas jak normalnych ludzi”.
»»»
Mądra reklama. I emocjonalna.
Brawo Akim Restaurant.
Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=asBXub0Yo0U
Sebastian Jakubiec -
Na prawdę trafiająca do wyobraźni. Dzięki za jej ukazanie, bardzo dobrze zrealizowana i widać, że ktoś przemyślał, uprościł, i jeszcze raz uprościł, dopiero potem doszedł do wniosku, że to się nadaje do puszczenia w świat.
Sebastian Jakubiec ostatnio opublikował/a.Marketing internetowy w 2012 – podsumowanie
Michał Andrzejewski -
Ciekawym paradoksem jest to, że im krótszy, wyraźniejszy i bardziej konkretny ma być przekaz, tym dłużej trzeba nam nim posiedzieć i pomyśleć:)
Alleturysta -
Świetna reklama!
Przekaz ma być krótki, konkretny i trafiać do wyobraźni!
Alleturysta ostatnio opublikował/a.Wakacyjny wypoczynek – gdzie warto wynająć pokój?