Piotr Majewski
Jego pasją jest dostarczanie praktycznej wiedzy i prostych narzędzi pomagających firmom wiedzowym (i usługowym) wykorzystać marketing bezpośredni do sprzedaży przez Internet na otwartym rynku.
Od 2000 roku uczy małe i średnie firmy jak robić e-biznes w Polsce. Był pierwszy w naszym kraju, który systematycznie przekazywał praktyczną wiedzę w tym temacie. W 2007 roku napisał bestseller “Czas na e-biznes”, w 2010 “125 pytań nt. e-biznesu do Piotra Majewskiego”. Samodzielnie zaprojektował od strony merytorycznej program największego projektu szkoleniowego z zakresu e-biznesu w Polsce “Rozwijamy E-Biznes”, w którym wzięło udział 1900 firm.
Przez te wszystkie lata z jego rad korzystały najróżniejsze biznesy. Nie da się jednak ukryć, że od samego początku skupił się na marketingu bezpośrednim (głównie e-mail marketing) wykorzystywanym do sprzedaży wiedzy i innych usług w Internecie.W 2002 roku stworzył CNEB.pl – jeden z KILKU pierwszych w Polsce płatnych serwisów z wiedzą.
W 2004 roku stworzył FreeBOT.pl – pierwszą Polską usługę oferującą wielokrotny autoresponder, narzędzie niezbędne w biznesie sprzedającym wiedzę i usługi.
W 2007 roku stworzył Ekademia.pl (wcześniej NetCoaching.pl) pierwszą na ŚWIECIE otwartą platformę do sprzedaży szkoleń i e-learningu – dopiero w 2010 roku pojawili się poważni konkurencji na świecie i w Polsce.
Dlatego skupia się na tym, w czym bez żadnego zażenowania może powiedzieć i jego Klienci to potwierdzą – jest najlepszy w Polsce i ma w tym największe doświadczenie.
Skupiam się na dostarczaniu wiedzy i narzędzi pomagających firmom wiedzowym (i usługowym) wykorzystać marketing bezpośredni do sprzedaży wiedzy i usług przez Internet na otwartym rynku.
Sprzedaż wiedzy w Internecie to jego kompetencja, w tym zakresie nie ma na niego mocnych w Polsce. Poświęcając się temu wąskiemu zagadnieniu udało mu się utrzymać pozycję lidera i zawsze dostarczać jego Klientom rozwiązania nie tylko najlepsze teraz, ale również takie, które działać dopiero zaczną.
Bo tak, jak w 2002 roku tworząc jeden z pierwszych Polskich serwisów abonamentowych z płatną wiedzą, w 2004 roku tworząc pierwszy Polski autoresponder i 2007 tworząc pierwszą na ŚWIECIE otwartą platformę do sprzedaży i dostarczania wiedzy on-line ma wrodzone wyczucie w tej branży i wie, co w przyszłości będzie na topie – wie to czasami nawet przed Amerykanami, którzy takie platformy jako Ekademia stworzyli dopiero w 2010 roku.
A co z resztą biznesów?
Zawsze twierdził i nadal twierdzi, że marketing bezpośredni oraz sprzedaż przez Internet usług wysokomarżowych (nawet cudzych) to jedna z najlepszych strategii dla biznesów sprzedających dowolnego rodzaju produkty w Internecie. Wielu jego Klientów nie miało problemów z przełożeniem jego doświadczeń na swoje branże i dzięki nietypowemu dla ich branży podejściu osiągało lepsze niż konkurencja wyniki.
Jeśli więc sprzedajesz produkty i rozumiesz potęgę marketingu bezpośredniego, nadal znajdziesz pomoc w jego materiałach i narzędziach… jednak on nie skupia się osobiście na tego typu biznesach.
Jego Klienci oczekują od niego perfekcji w dostarczaniu wiedzy i narzędzi pomagających firmom wiedzowym (i usługowym) z wykorzystaniem marketingu bezpośredniego sprzedawać przez Internet na otwartym rynku.
Nie ważne czy masz mikrofirmę, czy jesteś liderem całej branży – pomagał firmom każdej wielkości i nie zdarzyło mu się jeszcze, aby trafił w Polsce na kogoś, kogo nie był w stanie nauczyć nowych rzeczy w zakresie sprzedaży wiedzy i usług w Internecie – a pracował z firmami dopiero startującymi, jak i tymi z obrotami rzędu 100 milionów złotych, z właścicielami, dyrektorami marketingu i prezesami.