Marketing wirusowy czyli Rysiek z Klanu wraca do gry
Marketing wirusowy to trudny kawałek chleba.
Plan jest następujący: robimy przekaz reklamowy na tyle wyjątkowy i kreatywny, że inni ludzie będą go wirusowo przekazywać dalej. Dzięki temu przy stosunkowo niskich nakładach otrzymujemy świetne efekty promocyjne.
W praktyce nie jest jednak tak kolorowo. Większość virali (kampanii wirusowych) okazuje się niewypałem lub sukcesem tylko częściowym. Trudno przewidzieć gusta internautów i założyć, jaki przekaz będą chcieli wysyłać dalej.
Tym większe słowa uznania należą się autorom kampanii wirusowej stworzonej dla Fundacji Przytul Psa, która walczy wytrwale z problemem bezdomności psów.
Zobaczcie jak Rysiek z Klanu wrócił do gry…
Szczegóły akcji znajdziecie na www.siepomaga.pl/dlapsa
Szczegóły dotyczące tworzenia filmu znajdziecie na www.przytulpsa.pl/