Marketing wirusowy czyli Rysiek z Klanu wraca do gry

marketing wirusowy przykład

Marketing wirusowy to trudny kawałek chleba.

Plan jest następujący: robimy przekaz reklamowy na tyle wyjątkowy i kreatywny, że inni ludzie będą go wirusowo przekazywać dalej. Dzięki temu przy stosunkowo niskich nakładach otrzymujemy świetne efekty promocyjne.

W praktyce nie jest jednak tak kolorowo. Większość virali (kampanii wirusowych) okazuje się niewypałem lub sukcesem tylko częściowym. Trudno przewidzieć gusta internautów i założyć, jaki przekaz będą chcieli wysyłać dalej.

Tym większe słowa uznania należą się autorom kampanii wirusowej stworzonej dla Fundacji Przytul Psa, która walczy wytrwale z problemem bezdomności psów.

Zobaczcie jak Rysiek z Klanu wrócił do gry…

Szczegóły akcji znajdziecie na www.siepomaga.pl/dlapsa

Szczegóły dotyczące tworzenia filmu znajdziecie na www.przytulpsa.pl/

Od lat jestem pasjonatem nowoczesnego marketingu głoszącego zasadę „klient nasz partner” opartą na wzajemnym szacunku, uczciwej współpracy i „proponowaniu jakościowego produktu”, a nie jego wciskaniu na siłę. Jeśli czujesz, że przydałaby Ci się moja pomoc zajrzyj do działu doradztwo marketingowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera