Relacja ze szkolenia Adriana Kołodzieja + strategie dla Was

szkolenie-adriana-kolodzieja

No łatwo nie było.

Powrót ze stolicy zajął mi łącznie 15 godzin. Wszystko z powodu kiepskich połączeń kolejowych oraz faktu, że trafiłem na pociąg wypełniony po brzegi…

- kibicami Legii Warszawa.

Przeżycie jedyne w swoim rodzaju, zapewniam Was:)

Jeśli zaś chodzi o szkolenie u Adriana Kołodzieja – moim zdaniem najlepszego marketera internetowego w Polsce, to absolutnie spełniło moje, przyznam dosyć wygórowane oczekiwania.

Wszystkiego oczywiście nie mogę zdradzić, ale częścią wiedzy chętnie się z Wami podzielę.

»»»

Poznajcie więc kilka strategii ze szkolenia Adriana Kołodzieja:

  • “The same old thinking, the same old result”  (To samo stare myslenie, te same stare efekty).

Jeśli chcesz dokonać znaczących zmian w Twoim życiu musisz myśleć i podejmować decyzje odważnie i innowacyjnie.

  • Uważaj na tzw. pętle mailowe (pożeracze czasu).

Musisz przestać po kilkadziesiąt razy dziennie sprawdzać Facebooka, skrzynki mailowe czy portale plotkarskie. Te czynności nic nie wnoszą, a tylko zabierają Ci mnóstwo cennego czasu. Rozwiązaniem tego problemu jest kolejna strategia.

  • Rób scenariusz dnia

Planuj swoje działania od samego rana do wieczora. Dzięki temu będziesz wiedzieć na czym się skupić w danym momencie i przestaniesz marnotrawić czas. Pamiętaj jednak, aby zachować rozsądne granice pomiędzy czasem na biznes, a czasem na sprawy osobiste.

  • Jest 6 modeli biznesowych w marketingu internetowym:

- Infobiznes (sprzedaż produktów informacyjnych)
- Sklep internetowy
- Programy partnerskie
- Konsulting
- Szkolenia
- Reklama

  • Nie musisz wiedzieć o firmie wszystkiego.

Możesz mieć specjalistów, którzy będą znali techniczne szczegóły twojego biznesu. Pomyśl do jakich zadań w firmie możesz wykorzystać outsourcing (zlecać na zewnątrz). Niektóre firmy na świecie zlecają dosłownie wszystkie swoje funkcje!

  • Ludzie kupują oczami!

Zadbaj o rewelacyjne zdjęcia na stronie internetowej i innych nośnikach promocyjnych. Sprawdź jak to robi firma Apple na swojej witrynie internetowej.

  • Ludzie ufają dowodom społecznym.

Daj więc liczne dowody społeczne związane z twoją działalnością (pozytywne opinie klientów, portfolio, Fan Page na Facebooku z dużą ilością fanów, certyfikaty itp.)

  • Trzeba skupiać się zarówno na pozyskiwaniu nowych klientów jak i na utrzymaniu starych (zwiększanie wartości klienta).

Wiele firm koncentruje się tylko na jednej z tych aktywności.

  • Wykorzystuj narzędzia promocji internetowej w tym:

google adwords, facebook ads (reklama na Facebooku), video marketing na Youtube, reklamy na serwisach ze zbliżoną tematyką.

»»»

Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o tych strategiach i czy stosujecie je już w praktyce.

Od lat jestem pasjonatem nowoczesnego marketingu głoszącego zasadę „klient nasz partner” opartą na wzajemnym szacunku, uczciwej współpracy i „proponowaniu jakościowego produktu”, a nie jego wciskaniu na siłę. Jeśli czujesz, że przydałaby Ci się moja pomoc zajrzyj do działu doradztwo marketingowe.

(7) ilość komentarzy

  1. Byłem pierwszy raz i jeśli ktoś uważa, że Adrian Kołodziej jest dobry to ma racje, ale ja uważam że jest genialny!

    Żałuję tylko tego, że nie bylem rok temu tym razem nie zmarnowałem okazji i następnych też nie przepuszczę. Dziękuję i polecam każdemu!

    • Dodam tylko, że wymienione we wpisie strategie to tylko kilka procent wiedzy z całego szkolenia. Ale jak to ujął również Adrian “Wiedzę trzeba prezentować powoli” więc kolejne wartościowe rzeczy będę wam stopniowo przekazywał w najbliższej przyszłości.

  2. Nie byłem na szkoleniu, ale widzę, ze było ciekawe. Niby takie oczywiste sprawy ( może nie dla wszystkich?), a warto je sobie poukładać w głowie i odświeżyć.
    Myślę, że chyba największym problemem większości pracujących w domu , przez Internet jest punkt 3.
    Rób scenariusz dnia
    Utrzymać dyscyplinę czasową i nie skupiać się na tzw. “pierdołach”, to jedno z najtrudniejszych, a zarazem najważniejszych dla rozwoju naszego biznesu. Sam często jeszcze łapię się na marnotrawieniu czasu. I potem wydaje mi się, ze mogłem w tym samym czasie zrobić więcej.
    Piotrek – tani tablet ostatnio opublikował/a.Nowy tablet Kiano jeszcze w roku 2012My Profile

    • Ale zadziwia mnie absolutnie tempo pracy Adriana i jego zespołu. Prawie w każdym tygodniu przysyła mi propozycje nowych produktów (oczywiście świetnie zareklamowanych) i we wszystkie bym chętnie zainwestował, ale po prostu nie ogarnąłbym tego czasowo:)

Odpowiedz na Piotrek - tani tablet Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera