Relacja ze szkolenia Adriana Kołodzieja + strategie dla Was
No łatwo nie było.
Powrót ze stolicy zajął mi łącznie 15 godzin. Wszystko z powodu kiepskich połączeń kolejowych oraz faktu, że trafiłem na pociąg wypełniony po brzegi…
- kibicami Legii Warszawa.
Przeżycie jedyne w swoim rodzaju, zapewniam Was:)
Jeśli zaś chodzi o szkolenie u Adriana Kołodzieja – moim zdaniem najlepszego marketera internetowego w Polsce, to absolutnie spełniło moje, przyznam dosyć wygórowane oczekiwania.
Wszystkiego oczywiście nie mogę zdradzić, ale częścią wiedzy chętnie się z Wami podzielę.
»»»
Poznajcie więc kilka strategii ze szkolenia Adriana Kołodzieja:
-
“The same old thinking, the same old result” (To samo stare myslenie, te same stare efekty).
Jeśli chcesz dokonać znaczących zmian w Twoim życiu musisz myśleć i podejmować decyzje odważnie i innowacyjnie.
-
Uważaj na tzw. pętle mailowe (pożeracze czasu).
Musisz przestać po kilkadziesiąt razy dziennie sprawdzać Facebooka, skrzynki mailowe czy portale plotkarskie. Te czynności nic nie wnoszą, a tylko zabierają Ci mnóstwo cennego czasu. Rozwiązaniem tego problemu jest kolejna strategia.
-
Rób scenariusz dnia
Planuj swoje działania od samego rana do wieczora. Dzięki temu będziesz wiedzieć na czym się skupić w danym momencie i przestaniesz marnotrawić czas. Pamiętaj jednak, aby zachować rozsądne granice pomiędzy czasem na biznes, a czasem na sprawy osobiste.
-
Jest 6 modeli biznesowych w marketingu internetowym:
- Infobiznes (sprzedaż produktów informacyjnych)
- Sklep internetowy
- Programy partnerskie
- Konsulting
- Szkolenia
- Reklama
-
Nie musisz wiedzieć o firmie wszystkiego.
Możesz mieć specjalistów, którzy będą znali techniczne szczegóły twojego biznesu. Pomyśl do jakich zadań w firmie możesz wykorzystać outsourcing (zlecać na zewnątrz). Niektóre firmy na świecie zlecają dosłownie wszystkie swoje funkcje!
-
Ludzie kupują oczami!
Zadbaj o rewelacyjne zdjęcia na stronie internetowej i innych nośnikach promocyjnych. Sprawdź jak to robi firma Apple na swojej witrynie internetowej.
-
Ludzie ufają dowodom społecznym.
Daj więc liczne dowody społeczne związane z twoją działalnością (pozytywne opinie klientów, portfolio, Fan Page na Facebooku z dużą ilością fanów, certyfikaty itp.)
-
Trzeba skupiać się zarówno na pozyskiwaniu nowych klientów jak i na utrzymaniu starych (zwiększanie wartości klienta).
Wiele firm koncentruje się tylko na jednej z tych aktywności.
-
Wykorzystuj narzędzia promocji internetowej w tym:
google adwords, facebook ads (reklama na Facebooku), video marketing na Youtube, reklamy na serwisach ze zbliżoną tematyką.
»»»
Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o tych strategiach i czy stosujecie je już w praktyce.
Marcin Godlewski -
Mi też się szkolenie podobało, fajnych ludzi można było poznać
Marek -
Byłem pierwszy raz i jeśli ktoś uważa, że Adrian Kołodziej jest dobry to ma racje, ale ja uważam że jest genialny!
Żałuję tylko tego, że nie bylem rok temu tym razem nie zmarnowałem okazji i następnych też nie przepuszczę. Dziękuję i polecam każdemu!
Marcin Pastuła -
Witaj,
Niestety nie było mi dane uczestniczyć w szkoleniu Adriana, dlatego też dziękuję za te kilka informacji w powyższym wpisie.
Michał Andrzejewski -
Dodam tylko, że wymienione we wpisie strategie to tylko kilka procent wiedzy z całego szkolenia. Ale jak to ujął również Adrian “Wiedzę trzeba prezentować powoli” więc kolejne wartościowe rzeczy będę wam stopniowo przekazywał w najbliższej przyszłości.
Piotrek - tani tablet -
Nie byłem na szkoleniu, ale widzę, ze było ciekawe. Niby takie oczywiste sprawy ( może nie dla wszystkich?), a warto je sobie poukładać w głowie i odświeżyć.
Myślę, że chyba największym problemem większości pracujących w domu , przez Internet jest punkt 3.
Rób scenariusz dnia
Utrzymać dyscyplinę czasową i nie skupiać się na tzw. “pierdołach”, to jedno z najtrudniejszych, a zarazem najważniejszych dla rozwoju naszego biznesu. Sam często jeszcze łapię się na marnotrawieniu czasu. I potem wydaje mi się, ze mogłem w tym samym czasie zrobić więcej.
Piotrek – tani tablet ostatnio opublikował/a.Nowy tablet Kiano jeszcze w roku 2012
Michał -
Oczywistym jest że Adrian jest najlepszy w tym co robi. Ostatnio skoncentrował się na pomocy w rozwijaniu firmy i reklamie firmy. Jeśli ktoś zastanawia się nad skutecznością jego produktów informacyjnych to nie musi szukać żadnych opinii na jego temat – wystarczy spojrzeć jak on sam reklamuje swoje produkty i będzie wszystko jasne.
Michał ostatnio opublikował/a.Elegancka torebka wieczorowa = dobre samopoczucie kobiety
Michał Andrzejewski -
Ale zadziwia mnie absolutnie tempo pracy Adriana i jego zespołu. Prawie w każdym tygodniu przysyła mi propozycje nowych produktów (oczywiście świetnie zareklamowanych) i we wszystkie bym chętnie zainwestował, ale po prostu nie ogarnąłbym tego czasowo:)