Sprzedawaj kolektywnie.

Sprzedaż kolektywna

Są jeszcze firmy i sprzedawcy, którzy myślą po staremu.

Za każdym razem patrzą na Ciebie uważnie i od razu oceniają, czy jest szansa, że wydasz u nich od razu dużo pieniędzy. Jeśli tak, to uśmiechają się do Ciebie szeroko, dają Ci kartę VIP, robią kawę i skaczą dookoła. Dbają o Ciebie usilnie, ale w powietrzu czujesz wyraźny smród sztuczności.

Mam dobrą wiadomość. Te firmy już umierają. Same strzelają sobie w kolano.

Teraz będziemy sprzedawać nowocześnie.

»»»

Nowoczesna sprzedaż opiera się na kilku niezwykle ważnych zasadach. Dziś poznasz pierwszą z nich:

Sprzedawaj kolektywnie

Każdy klient, który do Ciebie przyjdzie, ma swoją rodzinę (mamę, tatę, dziadków, dzieci, wnuki), przyjaciół, bliższych oraz dalszych znajomych. To dla Ciebie wielkie zasób!

Jak myślisz – co się stanie, gdy zaoferujesz klientowi wyjątkową jakość i zadbasz o niego rewelacyjnie? Przyjdzie do domu i będzie zadowolony i uśmiechnięty. Rodzina i znajomi będą zaintrygowani. Będą pytać, co się stało, skąd taki dobry nastrój. A co on wtedy zrobi?

Opowie o Tobie.

Twoja marka będzie się rozprzestrzeniać w taki sposób:

Sprzedaż kolektywna

Dzięki temu koszt marketingu zostanie w znacznej mierze przeniesiony na Twoich zadowolonych klientów. Jednym słowem: klienci będą robić Ci darmową i skuteczną promocję. A wszystko dlatego, że na samym początku bez żadnego oceniania i kalkulowania pomyślisz:

Ooo nowy klient – wspaniale! Zadbam o niego rewelacyjnie, a może wyjdzie z tego jakaś fajna relacja!

Gdy zaczniesz sprzedawać kolektywnie, wkrótce może okazać się, że oprócz zachęconych znajomych klientów przyjdą do Ciebie również ich rodzice lub dzieci. Wtedy będziesz mieć możliwość poszerzenia oferty i przygotowania zupełnie nowych produktów czy usług. Możliwości rozwoju przy tej zasadzie są ogromne.

A jak jest z Tobą? Sprzedajesz już kolektywnie czy dopiero zaczniesz?

Od lat jestem pasjonatem nowoczesnego marketingu głoszącego zasadę „klient nasz partner” opartą na wzajemnym szacunku, uczciwej współpracy i „proponowaniu jakościowego produktu”, a nie jego wciskaniu na siłę. Jeśli czujesz, że przydałaby Ci się moja pomoc zajrzyj do działu doradztwo marketingowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera