Prawdopodobnie najlepsza książka o marketingu
Jestem w tym wieku, że idea gwiazdkowych prezentów, które są niespodzianką już dawno odeszła do lamusa. Teraz każdy prezent jest “kontrolowany” (no to co chciałbyś dostać?) i “użytkowy”. Bez wątpienia obdziera to święta z pełnej napięcia i podniecenia atmosfery, ale za to sprawia, że podarunki okazują się bardziej trafione.
Pomimo że mój prezent w postaci bonu do zrealizowania w Empiku był z gatunku tych mocno “spodziewanych”, nie zmniejszyło to mojego entuzjazmu, gdy dotarłem na stoisko z książkami o ekonomii. Miałem już kilka typów. Pozostawało tylko wybrać te najlepsze aby zmieścić się w cenie.
Mój wybór musiał się jednak zmienić, gdy znalazłem nową okładkę. Przeczytałem kilka wyrywkowych stron i już wiedziałem.
Mam przed sobą prawdopodobnie najlepszą książkę o marketingu w moim życiu.
»»»
“BezMarketing” Scott Stratten - ani tytuł ani autor nic mi nie mówiły. Nawet nie szeptały. Przeczytałem jednak w swoim życiu tyle książek, że już po kilku rzutach okiem wiem, czy warto jest zainwestować. W tę było warto.
“Bez Marketing” to książka, którą trzeba “czytać”, a nie “przeczytać”. Trzeba też mieć ją na półce i często do niej wracać. Są w niej np. rozdziały mające dwie strony, które skłonią Cię do godzinnych przemyśleń pt. “jak to wykorzystać u mnie?”
Nie będę Wam recenzował tej książki. Po prostu pójdźcie do księgarni i obejrzyjcie ją sami. Więcej szczegółów możecie poznać też tutaj.
Będziecie zadowoleni.
Artykuł wyszukany przez słowa kluczowe:
- książka o marketingu
- najlepsze książki do marketingu